Sportowy i organizacyjny sukces Panthers Wrocław

Arkadiusz Barski, poniedziałek, 21 maja 2018

Panthers Wrocław kroczą od zwycięstwa do zwycięstwa, a ich sukcesy przyciągają na Stadion Olimpijski coraz większą rzeszę kibiców. To zasługa wyników, marketingu i świetnej organizacji imprez. Dostrzegająto firmy, które coraz częściej decydują się na współpracę z mistrzami Polski w futbolu amerykańskim.

avatar
Zloty food trucków, strefy gier i zabaw dla dzieci, pokazy cheerleaderek, efektowna oprawa czy profesjonalny spiker to tylko kilka z atrakcji, które czekają na kibiców przy okazji meczów Panthers Wrocław (Ł. Skwiot)

Jest wrzesień 2013 roku. Devils Wrocław i Giants Wrocław ogłaszają światu, że po latach walki we Wrocławiu oglądać będziemy tylko jedną drużynę futbolu amerykańskiego – Panthers Wrocław. Połączenie ma wnieść nową jakość nie tylko pod względem sportowym. Fuzja dwóch klubów oznaczała również współpracę między dwiema firmami, które już wtedy inwestowały w futbol we Wrocławiu – Tarczyński S.A. i Mitutoyo Polska. Jak pokazał czas, ruch ten był posunięciem doskonałym. Panthers Wrocław to obecnie mistrz Polski, a także zdobywca Pucharu Europy w roku 2016. Wyniki na boisku idą w parze ze wzrostem popularności futbolu amerykańskiego w stolicy Dolnego Śląska. Na mecz przychodzi średnio 1000 kibiców, a najważniejsze spotkania na żywo ogląda ich nawet 3000. – Często, gdy sięgamy pamięcią kilka lat wstecz, nadal nie wierzymy, w jakim miejscu jesteśmy. Jeszcze niedawno byliśmy traktowani jako sport „niszowy”, a dzisiaj przyciągamy na mecze we Wrocławiu więcej kibiców niż koszykówka, siatkówka czy piłka ręczna. Wciąż jednak wiemy, jak wiele pracy przed nami. Na szczęście firmy, które sponsorują nasz klub wierzą w naszą wizję i realizują ją razem z nami. Bez nich to wszystko nie byłoby możliwe – mówi Michał Latoś, prezes zarządu Panthers Wrocław.

Mistrzowskie Połączenie


Stadion Olimpijski stał się obecnie miejscem, na którym odbywają się najlepsze imprezy sportowe we Wrocławiu. Wyremontowany dzięki The World Games 2017 obiekt jest domem żużlowców Sparty Wrocław oraz właśnie futbolistów Panthers Wrocław, którzy mogą pochwalić się najlepszym obiektem do gry w futbol amerykański w Europie. – Firma Tarczyński z futbolem amerykańskim jest związana już blisko 10 lat. Dzisiaj możemy śmiało powiedzieć, że coś, co kiedyś było wizjonerską inwestycją, dzisiaj w pełni zasługuje na miano wzorowej sponsoringowej współpracy między firmą a klubem sportowym. Możliwości, jakie daje nowy Stadion Olimpijski są idealnym polem do ekspozycji sponsoringowej, brandingu czy też zaproszenia kontrahentów i partnerów firmy. Sam klub natomiast stale zaskakuje nas swoimi pomysłami, które pozytywnie wpływają na odbiór marki Tarczyński wśród mieszkańców Wrocławia – mówi Dawid Tarczyński, dyrektor ds. ciągłego doskonalenia firmy Tarczyński S.A. Słowa te znajdują swoje odzwierciedlenie w rzeczywistości. Wizerunek Panthers Wrocław możemy oglądać na witrynach sklepów, w internecie czy na firmowych pojazdach firmy Tarczyński. Zawodnicy są również obecni na wydarzeniach firmowych marki. To wszystko pod szyldem kampanii „Mistrzowskie Połączenie”, która doskonale pokazuje cel działań i poziom, do jakiego dążą zarówno klub, jak i sponsor. Nawet hasło reklamowe firmy „Jesz lepiej, żyjesz lepiej” doczekało się swojej sportowej wersji. Każdy kibic wie, że „Jesz lepiej, kibicujesz lepiej”.

RED

Więcej w aktualnym wydaniu "Słowa Sportowego".


źródło: brak danych


Proste pytanie: 8 + 9 =


E-Wydanie:
KUP PDF
Koszt SMS
2 zł netto
(2,46 zł z VAT)
Najbliższe wydarzenia
brak informacji
Livebox - Relacje na żywo
Brak planowanych Relacji Live, zobacz archiwum.