Nietuzinkowi kibice o sukcesach Panthers Wrocław

Arkadiusz Barski, poniedziałek, 15 lipca 2019

Futbol amerykański w Polsce rośnie w siłę, a ton rozgrywkom i kierunek rozwoju całej lidze nadają Panthers Wrocław – wie o tym każdy stały bywalec futbolowych meczów na Stadionie Olimpijskim. Jaką wiedzą w tym temacie dysponują ludzie ze świata lokalnego sportu, polityki i kultury? Obszerną, jak się okazuje. Swoimi opiniami podzielili się między innymi właściciel i sponsor klubu, osoby czuwające nad właściwym przebiegiem ostatniego Polish Bowl czy też sam prezydent Wrocławia, Jacek Sutryk.

avatar
Oprócz mistrzowskich trofeów, sukcesem Panthers Wrocław jest ich silne oddziaływanie na lokalną społeczność (fot. L. Mukhamadeeva)

Jacek Tarczyński – prezes zarządu Tarczyński S.A., właściciel Panthers Wrocław:
– Firma Tarczyński jest zaangażowana w futbol amerykański we Wrocławiu już od 10 lat. Każdego roku mogę patrzeć, jak dzięki coraz lepszym działaniom zarządzającym i sportowym z amatorskiego klubu przerodziliśmy się w profesjonalną organizację, która jest wymieniana jako wzór wśród najlepszych i najstarszych klubów w Europie istniejących nawet 30 lat. Reprezentujemy i promujemy miasto w Polsce i zagranicą, dlatego też Wrocław pojawia się zarówno w naszej nazwie, jak i na strojach w trakcie meczów. Jako właściciel klubu widzę w Panthers Wrocław motywację i ciężką pracę, na której oparte są filary firmy Tarczyński. Jestem dumny, że nasza organizacja nie tylko osiąga wyniki na polskiej i międzynarodowej arenie, ale też przede wszystkim ma bardzo pozytywny wpływ na lokalną społeczność, z którą bliska relacja jest priorytetem w działaniach naszej firmy. Zawsze podkreślam, jak ważny jest rozwój dzieci i młodzieży i budowa ich miłości do sportu. W Panthers Wrocław widzimy to każdego dnia. Jeśli chodzi o same imprezy sportowe, te organizowane są na europejskim poziomie. Ich organizacja, ekspozycja sponsorska i świadczenia, które generuje klub sprawiają, że inwestycja w futbol amerykański przerodziła się z pasji w działanie, które niesie za sobą realne korzyści wizerunkowe i pozwala na stałe powiązanie marki Tarczyński ze świetnym, rodzinnym sportem oraz wydarzeniami budowanymi w oparciu o wartości, które są kluczowe w działaniu naszej marki.
Jakub Ruszkowski – wiceprezes Mitutoyo Polska, sponsor Panthers Wrocław:
– Z futbolem amerykańskim jestem związany od wielu lat. To wspaniały sport i jestem dumny, że mogę przyczynić się do jego rozwoju w Polsce. Byłem obecny, kiedy powstawali Panthers, a dzisiaj mogę patrzeć na to, jak wielki postęp wykonaliśmy przez te kilka lat. To nie jest zwykły klub. Tworzymy rodzinę, która się wspiera, doradza i która jest ze sobą na dobre i na złe. Biznesowo jestem dumny, że Wrocław może pochwalić się marką uważaną za jedną z najlepszych w Europie. Emocjonalnie nadal przeżywam każdy mecz i jestem z drużyną, kiedy tylko mogę. Panthers Wrocław odzwierciedla to, dlaczego warto wspierać klub sportowy – jest tu pasja, zaangażowanie, profesjonalizm i wyniki. Kiedy wchodzę na nowy Stadion Olimpijski, spoglądam na poziom organizacji meczów i rosnącą liczbę kibiców i wiem, że zaangażowanie firmy Mitutoyo Polska było właściwym wyborem. Kolejne mistrzostwo Polski jest oczywiście sukcesem, ale prawdziwy sukces odnosimy każdego dnia – zarażając coraz więcej osób miłością do sportu, pracy zespołowej i futbolu amerykańskiego.

BAR

Więcej w aktualnym wydaniu "Słowa Sportowego".


źródło: brak danych


Proste pytanie: 2 + 3 =


E-Wydanie:
KUP PDF
Koszt SMS
2 zł netto
(2,46 zł z VAT)
advertisment
Najbliższe wydarzenia
brak informacji
Livebox - Relacje na żywo
Brak planowanych Relacji Live, zobacz archiwum.
advertisment